torsdag 31 mars 2011

1 april i morgon, så jag har förberett!

Pappa kallas Big Boss här hemma, på skoj såklart. Snopet när han kommer till jobbet i morgon bitti med tjänstebilen och kollegorna nämner skyltarna. Hoppas inte snön förstör allt och hoppas inte pappa ser förrän han åkt hela vägen till jobbet!
Förarsidan!

Grön mjölk till gröten? Mums! Såklart hällde jag tillbaka mjölken i mjölkförpackningen efter att ha blandat i den gröna karamellfärgen.
Dessutom ska jag facerapa min syster med att hon är förlovad med sin pojkvän + något annat roligt. Funderade först på att skriva att hon är gravid men det känns lite elakt. Eller? Jag vill ju göra snälla, men roliga skämt. Sedan så har jag smörjt in alla dörrhandtag med olja i huset så att mamma och pappa blir lite extra kladdiga i morgon bitti!

Inga kommentarer: