måndag 28 mars 2011

11.03.28

Jag vet att jag svikit er, alla mina läsare (läs: alla obefintliga läsare). Har inte bloggat på hela veckan. Som jag nämnt tidigare så jobbade jag måndag, tisdag, onsdag, torsdag och sedan lördag & söndag så någon energi över till fritid fanns det inte.

I fredags räddade Emelie mig från den deprimerande ensamheten genom att hämta mig med bilen och vi köpte en pizza och lite godis. Under lunchen åt jag på McDonalds så den dagen blev väl inte direkt i nyttigaste laget. Helgen passerade förbi alldeles för snabbt och sedan blev det måndag och därmed började jag jobbet 06.45. Jobbade morgonpass mån, tis, ons och sedan torsdag jobbade jag kväll. Det var hur lugnt som helst, faktiskt! Under helgen slet jag på en annan avdelning som är mycket lugnare men har inte jobbat där lika länge så det blir mer stressigt för jag vet knappt hur något ska gå till. Måste fråga hela tiden. Jaja, jag lär mig väl.

Idag ska dagen ägnas åt pluggande men mitt huvud gör så ont att det här med koncentration är riktigt svårt. Jag ska försöka så gott jag kan, jag har ju matteprov i morgon och det måste jag klara. Finns inga ursäkter för något annat. Huvudvärkstabletter tar jag inte, så jag får hoppas värker försvinner av sig själv. Ingen har väl dött av lite huvudvärk... Eller? Känns som om jag ska ramla ihop snart, så ont gör det. Jaja, har mat på spisen så måste springa.

Inga kommentarer: