torsdag 31 mars 2011

11.03.31

Idag är jag segare än ett gammalt tuggummi. Låg uppe till 3 inatt och pratade med en gammal vän från Danmark på MSN. Vi har "känt" varandra i 7 år ungefär men aldrig träffats, den ni! Tänk vad liten jag var för 7 år sedan, hihi. Hela 13 år, tittade fortfarande på barnprogrammen på Cartoon Network. Egentligen skulle han ju kunna vara någon helt annan än han säger, vilket är det läskiga med internet och de kontakter man skaffar sig där. Jag är ganska säker på att att han är den han säger, men man kan ju aldrig vara helt hundra! I alla fall, oberoende av vem han är så är det en vän jag haft länge och vi bollar många tankar tillsammans.

Kom ganska nyligen hem från stan, har varit och köpt present till Emelie. Hon fyller ju systembolaget i morgon, hela tjugo år. Min älskade bästa vän, hoppas jag får många många fler födelsedagar tillsammans med dig. Tyvärr är det dagen innan mitt högskoleprov så jag måste ta det lite lugnt och sova tidigt. Men lite firande hinner vi nog med, så tar vi resten på lördag.

2006 
Jag och Emelie, 2007  
2009    
2010, studenten!

En bättre vän finns inte!
"Vad sa mamman när hennes barn (Emelie) föddes 1 april? 
- Det här är ju rena skämtet!"

Inga kommentarer: