fredag 25 mars 2011

11.03.25

Jag gick förbi en av Tele2's butiker idag efter att, för en tredje gång, hämtat ut min telefon från OnOff och insett att den fortfarande inte är fullt fungerande. Denna gången var det ett nytt problem vilket innebär att jag inte får ersättning för telefonen för det krävs samma problem tre gånger, suck. Därför är jag så sugen på en iPhone 4 och till den ett ordentligt abonnemang. Tror jag väntar till i sommar när iPhone 5 kommer.

Jag har jobbat mån, tis, ons, tors så idag är jag ledig och tro mig - jag njuter! I morgon ska jag dit igen och jobba 06.45-15.15 och sedan jobbar jag 08.00-20.00 på söndag. Hela veckan avslutas med det hårdaste passet, så söndagkväll kommer jag att studsa av glädje. På tisdag har jag matteprov, på fredagen fyller Emelie tjugo och på lördagen är det högskoleprov. Livet leker.

Inga kommentarer: