onsdag 16 mars 2011

MUF årsmöte.

Efter ungefär tio olika klädbyten och fixning av sminket så är jag klar för ikväll. Jag vill inte se för seriös ut, men inte för slappig heller. Klädvalet blev rött, vilket känns lite kul för MUF är allt annat än rött. Fast jag måste ju få ha vilken färg jag vill. Ur en icke politisk synpunkt så är rött faktiskt mycket finare än blått. Alla svenskar älskar blått, så tråkigt?! Så jag vill vara lite tvärtemot, lite rebellisk sådär...  Lite nervöst är det för ikväll, första MUF årsmötet och jag vet inte riktigt vad jag ska vänta mig. Kommer jag att behöva ställa mig upp och förklara inför alla vem jag är? Vad säger jag i så fall? Det löser sig, jag får komma på något smart. Klicka här för att gå med i MUF!



Inte så många leenden på de bilderna... Jaja, ni får försöka tänka mig leendes. För det gör jag nästan hela tiden nuförtiden. Livet leker =)

Inga kommentarer: