onsdag 16 mars 2011

11.03.16

Jag skulle ha gått upp halv nio, det var planen... Jaja. Jag har i alla fall duschat, jag tycker inte om att göra det såhär på morgonen egentligen. Det är dubbelt så mysigt att göra det på kvällen och sedan gå och lägga sig i en mysig säng. På morgonen är jag trött, kall och inte på särskilt bra humör. Men, men. Vad gör man inte för att inte lukta usch?

Planen egentligen för idag var att jag och syster skulle åka till Norrtälje och kolla i affärer sedan skulle jag söka ett jobb, men det blev inställt igår kväll när jag insåg att i jobbet krävdes det att man då och då skulle stå på scen och sjunga. Kanske kul, ja, men jag hade aldrig vågat. Min sångröst är inget att skryta om, om man säger så. Så istället sökte jag ett annat jobb på samma ställe men utan sångkrav och håller nu tummarna för att jag får det. Gör det ni med!

Den nya planen för idag är; ta det lugnt, försökt bli frisk, vara nyttig, många promenader och träffa Emelie. Vi får se hur det går med det. Det här blev ett inlägg tillägnat planer, ordet nämns i var och varannan mening.

Inga kommentarer: