fredag 18 mars 2011

11.03.18

Jag och Jeanette möttes upp vid 10 i biblioteket och vi satt och pluggade matte i ungefär två timmar. Tyvärr så blev det inte så många sidor i matteboken för att det var tal som krävde mycket skrivande och tid. Jeanette var gullig och tog med godsaker att smaska på, såsom godis, chips och choklad. Mycket uppskattat, tyvärr mycket onyttigt. Det stressar mig att jag jobbar nästa vecka men det är prov snart, och jag hatar negativ stress. Fy på mig som låter mig vara stressad när det är fredag och helg. Så från och med nu ska jag inte tänka på det förrän söndag kväll, ta det lugnt och njuta av helgen.

Elsa var överlycklig när jag kom hem, hon studsade i flera minuter. Sötnosen. Hon envisas med att hon ska sitta i mitt knä så hon ligger ihoppressad mellan mig och datorn så jag har svårt att skriva det här inlägget för att inte störa henne i hennes sömn. Bortskämda byracka. :)

Inga kommentarer: