måndag 28 mars 2011

Dags för förändring.

I morgon, då ska jag lägga ner all onyttighet och på allvar satsa. Nina har under hela vintern satsat på att hon ska vara i sitt livs bästa form vid 20 och jag hade faktiskt tänk att apa efter det. Jag har 4 månader på mig ungefär, och sist jag försökte under den tiden lyckades jag gå ner ungefär 30 kg så nu borde det fungera igen. Jag är så trött på att må illa för att jag ätit för mycket, jag är trött på att se en snygg klänning och veta att den inte passar mig, eller ett par snygga jeans som inte passar mig, jag är trött på att ha ont i tänderna efter att ha ätit för mycket godis och jag är trött efter att ha en svidande tunga efter för mycket surt godis och jag är trött på att vara feta jag. Jag äter när jag mår dåligt och jag mår dåligt för att jag äter, mycket ond cirkel. Dessutom är jag förkyld för tredje gången i rad, jag har snart avverkat alla olika förkylningar som går just nu, så att gå till gymmet den senaste tiden har varit en ren omöjlighet. Suck.

Bild från 2008, jag hade köpt en fin vinterjacka och vad så nöjd över att jag kunde ha S. Valde M ändå för att få plats med tjocktröjor under, men det var själva grejen att S passade. Nu kan jag inte få på mig den där alls, mina armar är alldeles för tjocka. Men det är en riktigt fin jacka, så nästa vinter kanske? 

Inga kommentarer: